منتظریه مظلوم راهت ادامه دارد حتی اگر دیکتاتور بر ما گلوله بارد




دیروز شنبه 17/5/88 دادگاهی انجام شد که در آن طبق روال همیشه متهمین بیگناه گلوله ها را به طرف خودشان نشانه رفتند!!!؟!؟!؟؟! بدون هیچ دفایی از خود از اول تا اخر زدن توسر خودشان و گفتن ما گناه کاریم!!!!اگر کمی به چهره ها نگاهی می انداختیم متوجه رنج هایی میشدیم که در زندان کشیدند و چه شکنجه هایی را تحمل کردند.
دادگاه باز هم با خواندن کیفر خاست عمومی که 2 ساعت !به طول انجامید اغاز شد و در آن همه نوع اتهام که به قول معروف تو هیچ بقالیی پیدا نمی شد برای این بی گناهان ردیف کردند و به این افراد چسباندند از همکاری با اسراییل و امریکاوفرانسه وانگلستان تا مجاهدین خلق وگروه نابود شده انجمن پادشاهی!!!اینان را به بمب گذاری در اماکن عمومی و اغتشاش و اسیب زدن به اموال عمومی و مردم و حتی استفاده از بمب های شیمیایی!!!!. در این دادگاه بر خلاف دادگاه پیشین که هدف حمله جبه اصلاح طلبان بود این بار دول غرب و دستهای بیگانه را از علل این اعتراضات دانستند!!!هر کاری که انجام شد از کشته شدن مردم توسط نیروهای بسیجی و سپاه و خورد کردن شیشه های ماشین ها وخانه های مردم افتاد گردن غربی ها!!!!
اینان یک ایمیل و یک فیلمی که توسط مردم از مبارزات گرفته شده بود را عامل خارجی نامیدند!!!!
حالا فکر کنم کشته شدن سهراب و ....... که خانواده ها جنازه های آن ها را از مقامات این رژیم گرفتند هم واگذار کنند به خارجی ها .
دادگاه های دست جمعی و خارجی ها را مسول دانستن و و سعی در حذف کردن جبه دیگر نظام برای بدست اوردن قدرت و تسلط کامل بر مملکت ساختن زندان های نا معلوم و وحشتناک که همان آموزه های روسهاست که همگان به یاد دادگاه های استالین می اندازد که چه طور یاران لنین و وطن پرستان را اعدام کرد.
بله این همان سناریویی است که اینان ساخته اند.چرا باید این افراد را 2 ماه در زندان بدون هیچ محاکمه ای نگه دارند و بعد از 2 ماه تازه شروع به محاکمه کنند!؟!؟!؟!؟!؟
برادر یکی از دوستان که به علت امنیت آن خانواده از اوردن اسم امتناع میکنیم فقط میتوانم بگم دارای پست دولتی و اوایل انقلاب زمانی که خمینی وارد تهران شد او را در فیلم های آن زمان زیاد میبینید روی ماشین خمینی و در بهشت زهرا حظور داشته.این گونه در باره برادرش که 3 روز است از زندان ازاد شده سخن گفت: بدن او مملو از اثار شکنجه و کبودی است , دچار تیک روانی شده و او را این قدر در زندان نگه داشتند که حداقل اثار شکنجه ها کم رنگ تر شود!!!!!!!!





باز هم میگویم خودتان قضاوت کنید.......!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

0 نظرات:

ارسال یک نظر