منتظریه مظلوم راهت ادامه دارد حتی اگر دیکتاتور بر ما گلوله بارد
۵/۱۳/۱۳۸۸

تنفیذ یا تحمیل..................؟؟!؟!؟!؟!



امروز 12/5/88 مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در بیت رهبری انجام شد همراه با کلی شک و تردید نسبت به ان:
مراسمی که در ان سران انقلاب هیچ یک حضور نداشتند محمد خاتمی و مهدی کروبی و از همه مهم تر هاشمی رفسنجانی و به جای آن ها دست بزرگ پشت پرده پسر خامنه ای (مجتبی) . مراسمی که در آن هیج یک از مردم عادی و عموم حق حضور در آن را ندارند وفقط جمعی از هواداران رژیم که اکثر آن ها بسیجی های فدای رهبری هستند. رهبری که مشروعیت آن طبق اصل 103 قانون اساسی اولین شرط رهبری که مجتهد بودن آن است را نداشنه وطی یک مراسم سوری حکم رهبری را از دست رفسنجانی گرفت.در حاشیه این مراسم رابطه عاشقانه بین رهبر و احمدی نژاد را همه گان دیدند در 4 سال پیش دیدید که احمدی چه طور خار دست رهبری را بوسید وخامنه ای باچه مهری او را در آغوش گرفت ولی امروز خامنه ای زمانی که احمدی برای بوسیدن دست او خم شد دست خود را کشید و سپس احمدی خواستار بوسیدن شانه او شد که همراه با موافقت سرد هبری بود و دیدیم که خامنه ای با چه بی اعتنایی به احمدی نژاد در حالی که او همچنان تعظیم میکرد برخورد کرد.بالاخره هر آدم گنگی هم جای رهبری بود متوجه این اشتباه بزگ خود می شد که گمان کند مردم متوجه این کودتا نشوند و حال خامنه ای میداند که با این کار حکم اعدام خود را امضا کرده است و امروز یا فرداست که خود در دادگاه انقلاب به جای ابطهی بشیند البته در دادگاهی عادل.
مساله ای که مورد بحث میباشد این است که چرا این مراسم که قرار بود طبق بیانیه صدا و سیما ساعت 10 صبح انجام شود به ساعت 2 بعد از ظهر تغییر کرد این در حالی بود که بیت قبل از ساعت 9 توسط مامورین بسیجی نظام پر شده بود و همه منتظر چگونگی انجام این مراسم بودند.گمانه زنیهای بسیاری وجود دارد(خوب البته برای آن ها بد هم نشد بالاخره بیت مجبور شد که شیکم آن ها را سر ظهر سیر کند ویه ناهار به آن ها بدهد ) چرا.................؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!؟!؟
شکی دیگر این که چرا این مراسم طبق روال ادوار گذشته پخش زنده رسانه ای نداشت ! ! ! یعنی آنان که دم از قدرت و مشروعیت این نظام میزنند و 40 میلیون رأی مردم را اری به این نظان میدانند و همه جا جار میزنند چرا این قدر از این مساله میترسند؟!؟!؟!؟ این در حالیست که دادگاه غیر قانونی معترضان به این انتخابات سوری را چندین بار پخش کرد این چه چیزی را میرساند........!؟!؟!؟ آنان از این میترسند که مردم تحت تاثیر این مراسم قرار گیرند شور مردم را که به گمان خودشان سرکوب شده دوباره زنده شود و با پخش مکرر اون دادگاه نامشروع سعی در نا امید کردن مردم داشتند...........!؟!؟!؟!؟!حال باید بشینیم و ببینیم که آیا تلویزیون شب آن را پخش میکند یا نه...!؟
شکی دیگر حضور افشین قطبی و محمد رضا شریفی نیا !!! از شواهد این چنین بر می آمد که این دو شخصیت مخالف این نظام هستند یکی از دوستان من که یکی از هنرمندان است میگفت بیش از 90% هنرمندان مخالف ریاست احمدی هستند جز آنانی که راند خور این ها هستند.قطبی که گفته میشود از خانواده های دارای منسب در زمان شاه بوده است و رنج دیده این حکومت است چطور ممکن است پای منبر خامنه ای بنشیند.
این چیزی نیست جز تهدیدی که نسبت به این افراد روا داشته اند که به توانند با نمایش این افراد مقبولیت خودشان را در میان اقشار مختلف جامعه نشان دهند.
حال باید بشینیم و ببینیم چرخه روزگار با این جاعلین مردم وخاعنین به اسلام چه میکند اگر به تاریخ نگاهی بندازیم سرنوشت آنان مشخص است سیاه چاله ی ................................و بدانند که نام خدا و فرامین او را به کار های زشت خود نسبت میدهند و حق الناس را پای مال میکنند به قول معروف (چوب خدا صدا ندارد) دچار نفرین الهی میشوند.
این سرنوشت ظالمان است

0 نظرات:

ارسال یک نظر